torsdag 18 december 2014

Lucka 18 - Önskelistan

Kära tomten

Jag hade inte tänkt skriva någon önskelista i år eftersom jag inte önskar mig något särskilt annat än att mina nära får vara friska, och jag vet inte om du är rätt person att önska det av. Jag vet inte om du och dina nissar kan tillverka friskhet i er verkstad. 

Men idag kom jag på en önskan och den önskningen hänger ihop med en annan så därför ska du få en lista med två punkter som jag kommer att bli mycket tacksam om du bestämmer dig för att uppfylla.

Jag förstår om jag är ute lite i sista minuten och att ni har bråda dagar men jag vill tillägga att jag varit snäll nästan jämt och ätit mycket spenat så förutsättningarna är bra.

PS. Önskningarna är skrivna med osynlig skrift, bara så du inte tror att jag glömt att bifoga filen. DS

Inga kommentarer: