fredag 9 januari 2015

Kort Summering

Jag tänkte att jag skulle göra en tillbakablick på året som gått för att se vad jag skrivit om, vad som upptagit mig, så jag läste igenom 2014s inlägg.
I början skrev jag att 2014 mycket möjligt kunde bli ett surkärringår, se Ut med det gamla och in med surkärringen. Det blev det inte. Istället tycker jag att många texter vittnar om tacksamhet över tillvaron, livet och människor i min närhet, ex Lucka 8 - Änglar. Dock har vissa delar av surkärringen genomsyrat mig lite. Inte så att jag gått till angrepp och varit kärringen mot strömmen bara för att, utan på så vis att jag verkligen gått in för att göra det jag vill, vara den jag är och välja utifrån mitt eget tycke, ex Prick till prick.
Och så här i början av 2015 tänker jag att jag ska fortsätta med det, för är det något som bär lyckan med sig så är det att leva sina drömmar och vara tacksam.
Till er som läser önskar jag ett fint år och att ni tittar in här då och då.

Inga kommentarer: